HR en hybride werken
Op dit moment werken nog steeds veel medewerkers thuis. Bijna één op de vier werknemers geeft aan ook na de COVID-19 pandemie grotendeels vanuit huis te willen werken. Ook veel organisaties zetten in op een combinatie van thuiswerken en op kantoor werken. Er komt wel wat bij kijken. Niet iedereen wil terug naar kantoor. De werkgever moet namelijk zorgen voor een gezonde en veilige werkplek voor de werknemer en voor een inrichting van de werkplek die aan de persoonlijke eigenschappen van de werknemer is aangepast. Dit geldt ook voor de thuiswerkplek. Maar niet alleen de Arbowet is van toepassing op thuiswerken. Ook de Arbeidstijdenwet en de Algemene Verordening Gegevensbescherming moeten worden nageleefd. Dit betekent dat als uw organisatie overgaat op thuiswerken of op hybride werken dat HR veel vragen kan verwachten. Om u hierbij te helpen, organiseren we de cursus HR en hybride werken. In deze cursus geven we u een update van de mogelijkheden en regels rondom thuiswerk. In een dag praten we u bij.
Na de Cursus HR en hybride werken:
- Weet u of uw organisatie voldoende bijdraagt aan het thuis gezond kunnen werken.
- Heeft u inzicht in de regelgeving rondom thuiswerken en hybride werken.
- Kunt u toetsen welke effecten het thuiswerken voor medewerkers kan hebben.
- Weet u wat de verplichtingen van de werkgever en werknemer zijn voor hybride werken.
- Heeft u handvatten gekregen om direct aan de slag te gaan met het thuiswerkbeleid.
Schrijf een review | |
1 2 3 4 5 | |
Versturen Annuleren |
De cursus was super. De trainer speelt goed in op vragen van deelnemers.
Ik vond het goed en boeiend. Door deze cursus is mijn kennis toegenomen.
De cursus was prima. Hij voldeed aan mijn verwachtingen.